Siekdami, kad gyventojai galėtų po miestą judėti kuo sklandžiau, pernai patvirtinome ir pradėjome diegti naują gatvių standartą, kūrėme papildomus viešojo transporto maršrutus, efektyvesnį eismo reguliavimą, pertvarkėme svarbius transporto taškus ir toliau gerinome dviratininkų, vairuotojų bei pėsčiųjų susisiekimą.
Patogesnis judėjimas

NAUJOS KOKYBĖS GATVĖS VILNIEČIAMS!
Norime parodyti, kad gatvė yra pagrindinė miesto viešoji erdvė, kurioje vyksta ne tik judėjimas, bet ir gyvenimas. Dėl to pristatėme naują Vilniaus gatvių – 12 principų standartą, kuriuos taikome rekonstruodami ar projektuodami sostinės gatves.
Iš Vilniaus gatvės standarto principų:
- Želdinių naudojimas pėsčiųjų ir važiuojamosios dalims atsiskirti
- Gatvės be perteklinio asfalto
- Pirmenybė pėstiesiems
- Gatvės „metro“ suteikimas šeimininkams
Daugiau skaitykite čia



PERKAME NAUJŲ TROLEIBUSŲ-AUTOBUSŲ
Tęsdami ambicingą viešojo transporto atnaujinimą, sutarėme troleibusų parką papildyti net 159 naujais troleibusais, pakeisiančiais visus seniausius miesto troleibusus, kurių amžiaus vidurkis siekia 22 metus. Naujieji troleibusai bus su autonomine rida, todėl užtikrins sklandesnes vilniečių keliones ir leis plačiau išnaudoti troleibusų galimybes planuojant naujus maršrutus.
Siekdami gerinti vilniečių kelionių viešuoju transportu ir miesto oro kokybę per pastaruosius penkerius metus atnaujinome 256 autobusus. Dalis naujų autobusų – elektriniai.
NAUJI VIEŠOJO TRANSPORTO MARŠRUTAI
Vilniečių patogumui sukūrėme 9 naujus viešojo transporto maršrutus, į kuriuos mažos talpos autobusai išvažiuos 2022 m. antroje pusėje. Taip pat pernai patobulinome 5 jau egzistuojančius maršrutus.




ŠVIESLENTĖS STOTELĖSE
Iš viso miesto stotelėse jau veikia 61 švieslentė, o dar šiemet jų skaičius perkops 100 vnt.
PRALAIDESNĖ LIEPKALNIO SANKRYŽA
Didindami miesto arterijų pralaidumą, atidarėme naują Liepkalnio g., Minsko pl. ir Žirnių g. sankryžą. Čia įrengėme beveik 90 metrų ilgio tunelį, o virš jo – šviesoforais reguliuojamą sankryžą su iškiliomis pėsčiųjų perėjomis, saugumo salelėmis, dviračių ir pėsčiųjų takais bei neregių ir silpnaregių vedimo sistemomis.

STATYK IR VAŽIUOK
Siekdami, kad mieste būtų kuo mažiau spūsčių ir užterštumo, tęsiame aikštelių „Statyk ir Važiuok“ plėtrą. Pernai V. Pociūno g., Pilaitėje, atidarėme penktąją ir iki šiol didžiausią tokią aikštelę. Joje palikę automobilius, žmonės gali patogiai tęsti kelionę mieste viešuoju transportu. Tikslas – iki 2030 m. tokias aikšteles atidaryti prie kiekvieno įvažiavimo į Vilnių.
PRASIDEDA ANTRAS KAREIVIŲ GATVĖS ATKARPOS KAPITALINIO REMONTO ETAPAS
Kovo mėnesį planuojame pradėti Kareivių gatvės atkarpos, kuri tęsiasi apie 550 metrų tarp Kalvarijų iki Verkių gatvių, remonto darbus. Suplanavome viešojo transporto eismo juostą, želdynus, skiriamąją juostą, dviračių ir pėsčiųjų takus.
INOVATYVUS EISMO ORGANIZAVIMAS
Norėdami užtikrinti saugų ir sklandų vilniečių judėjimą, nuolat investuojame į naujas eismo organizavimo priemones.
SVARBŪS SPRENDIMAI DĖL SVARBIŲ KELIŲ
Vilniui augant itin svarbu užtikrinti patogų ir saugų susisiekimą miesto pakraščiuose. Dėl to dedame daug pastangų, kad artimiausiu metu prasidėtų itin reikalingos transporto rekonstrukcijos.
Tarp jų:
- Įvažiavimas į Tarandę
Deramės su valstybės institucijomis, kad būtų kuo greičiau įgyvendintas sprendimas, kuris Tarandės gyventojams užtikrins saugų ir patogų privažiavimą prie savo namų.
- Nemenčinės plentas
Paruošėme Nemenčinės plento rekonstrukcijos projektą ir gavome visus reikalingus leidimus, kad gavus finansavimą rekonstrukcija galėtų prasidėti kuo sparčiau.













